Halaman

Sabtu, 9 November 2013

KENAPA ESP NI BEST SANGAT!!

1. Sbb PROTEIN adalah makanan terpenting untuk tubuh manusia.
Tubuh badan kita terdiri drpd protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ,plasma,antibody,enzim,hormone,haemoglobin dan sel-sel.  Keseluruhan sel-sel(anggaran jumlahnya 60 trillion) yg membentuk tubuh badan, semua bergantung kpd protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu yg rosak/cedera dgn tisu-tisu baru.
2.Protein lengkap dengan 9 amino asid penting yg tidak boleh dihasilkn oleh badan dan sukar diperolehi dari diet seharian. Berasaskn non-GMO soya yg semulajadi rendah lemak dan bebas kolestrol dan TERBUKTI SECARA KLINIKAL dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yg aktif, disamping membantu mengekalkan kepejalan otot,pemulihan tisu badan dan fungsi enzim dan hormon yg sempurna.ESP juga membantu mengekalkan paras gula yg normal dalam darah.
3.Kelebihan ESP dalam menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri,membantu hilangkan parut jerawat di muka, memberi tenaga berpanjangan, menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yg kendur, cepat kenyang dan membantu dlm pengurusan berat badan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

PROMOSI